måndag 7 mars 2011

Prao

Jag praoar hos Pederson's. Det går rätt bra där, alla är trevliga och vi har musik på när vi jobbar, så då blir det förstås roligare. Jag har inte gjort så mycket idag. Imorse fixa jag till plåtarna så att dem blev fina igen och man kan använda dem imorgon igen. Sen åkte vi ut och lämnade bullar & bröd på skolan, sjukhuset & på ica. Men sen när vi kom tillbaka var det inte mycket mer att göra. Vi åt fika (frukost) och senare gjorde vi chokladbollar. Det var rätt roligt!

Det var roligt att se hur dem bakar bullar, de går inte riktigt att förklara men det såg jätteroligt ut. Ännu roligare verkade det att göra bröd, en personal förklarade för mig hur man gjorde när jag undrade vad en maskin var till. Inte de går särskilt bra att förklara heller. Men de såg roligt ut. Vissa saker fick jag stå och kolla på när de gjorde eftersom de är väldigt noggranna att allt sa bli rätt.

Det ända som är dåligt nu är mina fötter, haha. Jag har stått upp hela dagen så jag är jättetrött också. Men när det börjar bli en vana blir det väl lättare hoppas jag!

Nu ska jag till Ica på sommarjobbsintervju.
HAETBRA!

2 kommentarer:

  1. Bra att du fick praova på lite olika arbetsuppgifter. Jag kommer en dag och provsmakar dina chokladbullar.
    Hälsa ägarna detta är min gamla arbetsplats.
    Hoppas det gick bra på din intervju om sommarjobb!

    SvaraRadera
  2. Hahah, det ska jag göra! Jag vet inte om det gick bra själv, det var svårt att säga vad hans min betydde. Men jag hoppas att det var något bra ;)

    SvaraRadera