fredag 18 mars 2011

Praktik - dag 10

Idag började jag 10:00 och slutade 16:00. Känns rätt tråkigt att detta var sista dagen på Pedersen's. Jag har haft sjukt kul där! Jag tog med mig en fin bukett och gav till alla i personalen. Dem tyckte att dem var fina så dem satt blommorna i butiken. (: 
Dagen idag var litte mer stressig än de andra dagarna, men fortfarande lika kul! 
När jag gick hem fick jag ett presentkort på 2 valfria fika. Gulligt (: 
Och sen skrev dem hur jag hade varit under min praktik. Kollade precis när jag gick ut, fan vad jag var nyfiken. Men dem skrev att jag hade varit duktig och tagit egna insiativ och sånt, så jag är bäääst helt enkelt (;
Orka skolan på måndag, uff ne...

1 kommentar:

  1. Vilken tur du har som får avsluta första skoldagen med so/sv....
    Det är itne alltid lätt att komma till skolan efter sin prao men det är bara fyra skoldagar denna veckan.

    SvaraRadera